MENU

We're working on it!

Sorry, currently our English translation of our site is not available. Please contact us by email at kaihan@seznam.cz.

Pracujemy nad tym!

Przepraszamy, tłumaczenie naszych stron internetowych do języka polskiego nie jest aktualnie dostępne. Kontakt jest możliwy za pośrednictwem emailu kaihan@seznam.cz.

Život je příliš krátký na to, aby se s přáteli pilo špatné víno!

Jak nakupovat na Vinozmoravy.cz?

1. Výběr zboží a vložení do košíku

Na stránce Nabídka a prodej vína si ze seznamu vyberte víno nebo jiný produktu, který chcete objednat. Pokud máte vybráno, na konci řádku zadejte počet kusů produktu a klikněte na tlačítko s nákupním vozíkem . Jestliže je vše v pořádku, produkt byl přidán do košíku. Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších produktů nebo přejít do košíku a dokončit objednávku.

2. Košík

Do košíku se lze dostat kliknutím na ikonu nákupního vozíku v záhlaví stránky. Košík slouží ke kontrole produktů, které si u nás chcete objednat. V košíku lze upravovat počty produktů nebo produkty z košíku odebrat. Po kontrole produktů pokračujte k dokončení objednávky pomocí tlačítka Pokračovat v objednávce.

3. Vyplnění osobních údajů a dokončení objednávky

Na stránce Vytvoření objednávky naleznete formulář pro vyplnění osobních údajů. K tomuto formuláři se lze dostat pouze z košíku. Pro správné odeslání objednávky je nutné vyplnit všechna povinná pole (označená slovem "povinné"). Po úspěšném odeslání formuláře se vytvoří objednávka a na Váš email dorazí potvrzení o jejím přijetí.

Často kladené dotazy

Kde si můžu zboží vyzvednout?

Zboží lze vyzvednout na těchto adresách:

Kdy si můžu zboží vyzvednout?

Zboží si budete moci vyzvednout na domluveném místě poté, co Vás kontaktujeme emailem nebo telefonicky.
Výdejní dobu odběrných míst naleznete v předchozím dotazu nebo na stránce s kontakty.

Jak mohu opravit již odeslanou objednávku, případně lze přiobjednat další vína?

Odeslanou objednávku opravte či stornujte co nejdříve, a to nejlépe prostřednictvím emailu - viz kontakty. Přiobjednat vína lze pomocí další následné objednávky s vložením textu do poznámky: "doplnění objednávky číslo: ...."

Je možné dodatečně objednat víno, které je v současné době vyprodané?

Toto možné není, vyprodané víno = víno vypité.

Je možný odběr vína ve větším množství (např. do vinárny)?

Ano, je možné odebrat větší množství vína, zcela to však závisí na počtu konkrétního vína v nabídce.

Jakým způsobem mohu objednávku uhradit?

Objednávku lez uhradit převodem na účet na základě vystavené faktury.

Je možné vytvořit etikety na přání?

Ano, etikety na přání Vám rádi vytvoříme. Na etiketě lze uvést logo Vaší firmy, individuální text i Vámi dodanou fotografii či obrázek.

Jak si můžu zarezervovat místo na řízené degustaci?

Rezervace řízené degustace i individuální degustace ve Vaší firmě či jiném Vámi zvoleném místě je možná prostřednictvím emailu nebo telefonicky.

Je možné uspořádat řízenou degustaci i mimo vyspané termíny (např. ve firmě)?

Ano, individuální termín pro firemní či soukromou řízenou degustaci je možné domluvit emailem či telefonicky.

Je možné uspořádat i degustaci pochůzkou (např. ve firmě)?

Ano, individuální termín pro firemní či soukromou degustaci pochůzkou je možné domluvit emailem či telefonicky.